Sončnica89
Pridružen/-a: 15.09. 2011, 12:49 Prispevkov: 86
|
|
|
|
|
Objavljeno: 30 Okt 2012 13:46 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
ima še kdo problem z MRZLO vodo v kuhinji? pri nas teče v zelooo počasnem curku, pa še sto let traja, da dejansko priteče mrzla voda (poleti smo jo pili iz pip v kopalnici) v kopalnici pa je enaka težava z vročo vodo. Če pipo nad lijakom odprem in želim vročo vodo, je curek res zelooo počasen, včasih ga sploh ni, če želim res vročo vodo- ta ne priteče!
Glede poplave v garaži... prejšnji izvajalec GPG, je bil sredi izgradnje že napol v propadu in ko so propadli dokončno, so cevi, ki odvajajo vodo iz garaže zabetonirali v tla, zato voda ne odteka... naročena so popravila še v tem letu, je pa treba vse prekopati... |
|
Nazaj na vrh |
|
angie
Pridružen/-a: 17.11. 2011, 18:00 Prispevkov: 152
|
|
|
|
|
Objavljeno: 31 Okt 2012 22:58 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
prekopati samo del garaze, kjer voda ne odteka? |
|
Nazaj na vrh |
|
ljubljancanka
Pridružen/-a: 27.10. 2011, 18:22 Prispevkov: 62
|
|
|
|
|
Objavljeno: 01 Nov 2012 16:21 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Kar se tiče tega, da naenkrat zmanjka tople vode, sem klicala hišnika in ta je povedal, da je napaka v odpravljanju in da bo trajalo. Sem vztrajala, da so nekaterim napako že odpravili, na kar je odgovoril, da je to samo začasna rešitev. In res je bila začasna, ker imam po mesecu dni spet težave
Še večji problem je pa račun za porabo vode. Je morda kdo že koga kontaktiral, naj nam že enkrat povišajo očitno prenizko odmerjeno normirano količino porabe vode? Ne moremo imeti norme takšne, da jo vsak mesec občutno presežemo, septembra celo za 170%! Štos je seveda v tem, da nam za prekomerno porabo obračunajo 150% dražjo ceno! Dejmo se mal združit tle..koga kontaktirat, MOL ali direktno VO-KA? |
|
Nazaj na vrh |
|
mala
Pridružen/-a: 09.01. 2012, 11:31 Prispevkov: 67
|
|
|
|
|
Objavljeno: 02 Nov 2012 16:17 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
ljubljancanka je napisal/a: | Kar se tiče tega, da naenkrat zmanjka tople vode, sem klicala hišnika in ta je povedal, da je napaka v odpravljanju in da bo trajalo. Sem vztrajala, da so nekaterim napako že odpravili, na kar je odgovoril, da je to samo začasna rešitev. In res je bila začasna, ker imam po mesecu dni spet težave
Še večji problem je pa račun za porabo vode. Je morda kdo že koga kontaktiral, naj nam že enkrat povišajo očitno prenizko odmerjeno normirano količino porabe vode? Ne moremo imeti norme takšne, da jo vsak mesec občutno presežemo, septembra celo za 170%! Štos je seveda v tem, da nam za prekomerno porabo obračunajo 150% dražjo ceno! Dejmo se mal združit tle..koga kontaktirat, MOL ali direktno VO-KA? |
Jaz sem bila že pred meseci na spl-u zaradi te prekomerne porabe in klicarila na VOKO. Sprememba se bo zavedla šele okoli 25 januarja, ker spremembe vpisujejo samo še enkrat letno-nažalost. Sem pa dosegla da je spl napisal pritožbo na VOKO zaradi te prekomerne porabe vode in od spl-a dobila odgovor, ki so ga prejeli od VOKE. Citiram: V kolikor je bila prekomerna poraba pri omenjenih uporabnikih obračunana, in na letnem nivoju ne presega porabe nad dovoljeno količino vgrajenega vodomera(DN 40=4000M3/dan),bo prekomerna poraba poračunana na računu za mesec december 2012.
So pa na začetku napisali tudi tole: Ste prejemniki računov za omenjene uporabnike že od 1.1.2012 dalje, prva stanja vodomerov pa ste nam posredovali v mesecu aprilu 2012.(KER IMAMO TAKO DOBREGA IN PRIDNEGA HIŠNIKA.) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Stran 2 od 2 |
Pojdi na stran Prejšnja 1, 2 Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
|
|